Mijn ban.

Meer
27 mrt 2017 18:55 #1054 door ItsSven
Mijn ban. werd gestart door ItsSven
Hallo,
Toen ik wou vanmiddag wou inloggen stond er dat ik gebant was voor diefstal. Dat komt omdat ik met 2 vrienden speelde die hadden gestolen. Toen ze dat hebben gedaan was ik daar niet bij, maar ze hadden de spullen wel in onze stad gezet daardoor ben ik denk ik gebant. Ik zou graag weer in de server willen ik vraag dit alleen voor mijzelf. Diegene die wél hebben gestolen moeten HUN consequenties gewoon ondervinden. Als dit betekent dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met mijn stad en gear. Zou ik dat niet erg vinden als ik maar weer op jullie server kan spelen!
Sven (In-game name: ItsSven)




Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Meer
27 mrt 2017 20:00 #1055 door OnlyAChicken
Beantwoord door OnlyAChicken in topic Mijn ban.
Hallo Sven,

Mysteriousblue15's beacon en al het iron wat erom heen zat was gestolen. Hier kwam jou naam uit in de logs. (Vandaar de reden diefstal)

Ik weet niet wat je reden is waarom je de beacon hebt mee genomen.
Ik hoor graag een reden van je en zal naarmate je reden overwegen of je een unban krijgt of niet.

Demi aka OnlyAChicken
Onderwerp is gesloten.
Meer
27 mrt 2017 20:25 #1056 door ItsSven
Beantwoord door ItsSven in topic Mijn ban.
Nadat ze gestolen hadden had ik geen contact meer met ze gehad dus ik wist niet of die nou van hun was ik wist alleen dat AwesomeMika wat enchanted boeken had gestolen. Ik heb wel de beacon uit ons grotere dorp verplaats naar iets verder op. omdat ik daar iets voor mezelf wou beginnen en daar helpt een beacon best wel veel mee. Ik heb de spullen wel zo veel mogelijk intact gelaten zodat jullie ze terug konden geven. Oja voor Mysteriousblue15 sorry dat mijn medespelers je spullen hebben gestolen, gelukkig gaat dat nu niet meer gebeuren :P .

Sven (In-game name: ItsSven)
Onderwerp is gesloten.
Meer
29 mrt 2017 19:02 #1061 door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic Mijn ban.
Als je niet weet van wie wat is is het niet heel verstandig om te pakken waarvan jij denkt dat het van jou is of bij jou hoort............................ De manieren om een unban te krijgen is of om iemand te vinden die bij ons speelt die garant voor jou wil staan. Uitleg hier: justsurvival.eu/forum/garantstelling/88-regels-garant-staan
Of je kan een unban krijgen door een donatie te doen in onze donatie store.

Meer manieren dan deze zijn er niet op onze server.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.978 seconden
Copyright © 2021