Google Translate

nlenfrdees

ban Baris_Gs

22 juli 2016 00:47 #109 door Tijnieboy
Baris_Gs werd gestart door Tijnieboy
Vrijdag 22 juli zag ik Baris_Gs op een boot die ik dacht ik al eerder had gezien! Ik vroeg meteen hoelang hij al op de server zat, 1/2 dagen zei hij. De boot (waar een soort skull-eiland bij zat) zag er niet uit alsof hij door een speler van 1/2 dagen server-ervaring was gebouwd. Ook zat er aan de boot een enderdragond-head, die natuurlijk niet makkelijk te verkrijgen is! Hij zei dat ie die had gevonden in de zee (heeel erg logisch). Ik vertrouw dit niet echt, maar weet niet 100% zeker of dit legaal is. Hij heeft de boot en het skull-eiland geclaimed, wat dus de hoofdzaak van het geval is. De plek van de boot is een klein beetje ten noord-oosten van de spawn. Coördinaten: X: -3570 Z: 2100. Ook kleine informatie is dat er in het schip een repair sign hangt, wat alleen te maken is door fanatic-rankers. Hij zei dat het gemaakt was door twee vrienden die (volgens /seen) nog nooit de server hebben gejoined. Misschien is dit informatie die mods/admins kunnen gebruiken! Ik wil de server gewoon vrijhouden van oneerlijke spelers en daarom meld ik dit even.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2016 15:43 #110 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Baris_Gs
Als hij pas aanwezig is op de server kan hij dit niet gebouwd hebben.
ben dit namelijk een maandje of 1,5 terug al tegen gekomen tijdens het rond vliegen,
Dus ik hier ook mijn twijfels over.

Misschien ingame nog even een Mod of admin aanspreken mocht je hier niks op vernemen.

23 juli 2016 13:45 #113 door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic Baris_Gs
Is in onderzoek, speler wordt sowieso aangesproken.

23 juli 2016 13:48 #115 door Tijnieboy
Beantwoord door Tijnieboy in topic Baris_Gs
Toen hij die nacht offline ging, zei hij dat hij 2 weken op vakantie ging. Dus ik denk dat hij niet snel online zal komen...

24 juli 2016 10:01 #117 door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic Baris_Gs
Griefen, stelen en claimen wat niet van hem is.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden