Google Translate

nlenfrdees

lock BramBink

03 juli 2016 01:20 #66 door OnlyAChicken
BramBink werd gestart door OnlyAChicken
Graag wil ik even melden dat BramBink Gebruikt maakt van Xray om bij andermans bases in te breken en vervolgens hun spullen te stelen..
Ook heeft hij op bepaalde plekken gegriefed..

Had hem een tijdje gevolgd omdat ik hem verdacht stil vond.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vincent
Discussie gesloten.
03 juli 2016 01:36 #67 door OnlyAChicken
Beantwoord door OnlyAChicken in topic BramBink
Had hem ook aangesproken of hij wou stoppen met griefen en stelen. Waarop hij zei dat hij het zou terug leggen..
Hij heeft de spullen uit eindelijk NIET terug gelegd.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
04 juli 2016 10:43 #68 door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic BramBink
Bedankt voor je melding, speler is banned
Discussie gesloten.
04 juli 2016 11:32 - 04 juli 2016 11:35 #69 door brambink
Beantwoord door brambink in topic BramBink
hallo clubfood , ik heb inderdaad gegriefd voordat ik de regels had gelezen. dom van me maar u heeft geen bewijzen van xRay vind ik want het gat op foto 1 ging ik er weer uit omdat ik geen uitgang kon vinden en ik heb mn excuses aangeboden aan de admin genaamd : wietske en aan demi AKA onlyAchicken dus ben daarna verder met mn survival huis gegaan met mijn vriend Baronsova. erg jammer dat ik gebanned ben na 2 dagen dat ik gegriefd had en ook een sterk punt is dat ik dacht dat je gewoon mocht grieven als het niet geclaimd is maar ja ik heb al mn excuses aangeboden aan wietske en demi en op dat moment zei ze geen probleem! maar niet meer doen daaran ben ik de regels gaan lezen en ben bezig gegaan met mijn survival en ben 2 dagen later gebanned! en ik wil bij deze ook mn exucuses aan de gene van wie het huis is! en heb het al terug gelegd dus ik weet niet waarom demi zegt dat ik het niet heb terug gelegd. maar kunt u mij misschien nog een kans geven zodat ik weer kan gaan survivalen met mijn vriend baronsova, in die 2 dagen heb ik namelijk echt mn best gedaan van mijn huis een mooi huis te maken :(
Discussie gesloten.
04 juli 2016 12:16 #70 door ChantalAlice
Beantwoord door ChantalAlice in topic BramBink
ik heb nog een grief gevonden vannochtend van gisteravond dus dit hele verhaal is onzin :)
Discussie gesloten.
04 juli 2016 12:44 #71 door brambink
Beantwoord door brambink in topic BramBink
ik zweer het dat ik na de waarschuwing niet meer gegriefd heb
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.965 seconden