Google Translate

nlenfrdees

ban itzmethenarwal

06 juli 2019 16:13 #3041 door G4 Dezzy
itzmethenarwal werd gestart door G4 Dezzy
of er een van de staff kan kijken wat er aan de hand is in de vanilla end want de ender dragon was treug, conduits geplaast en endercristal op me farm geplaast
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2019 10:32 #3044 door Marco
Beantwoord door Marco in topic itzmethenarwal
Hoi,

Wat is nu het daadwerkelijke probleem?
want ik kan dat niet echt uit je bericht op maken?
  1. The end spawn is volledig overgoten met water door jou als ik het zo bekijk.
  2. Ik zie een paar Geplaatste End Crystals door itzmethenarwal, waarschijnlijk in een poging om de draak te kunnen verslaan.

is het daarnaast wel verstandig om een base te maken in de end op het spawn punt ?
Want elke keer dat de draak wordt gerespawned met end Crystals heb je de kans dat je base kapot gaat.

Ik wacht je reactie even af.
Groeten,
Marco

07 juli 2019 10:59 #3045 door G4 Dezzy
Beantwoord door G4 Dezzy in topic itzmethenarwal
De groote reden dat ik het heb vervopen is om het endermen vrij te maken maar de vraag van mij ging meer over dat er ook end cristals zijn geplaast op mijn farm en een bij knarf xp farm en dat er iemand aktief is geweest om in het water conduits te plaatsen en daar aan vond ik het apart omdat die ding niet zo snel te krijgen zijn. en ja nu ik er over naa denk mijn plan was het wat mooier te maken bij de end maar dit is niet echt gunstig bij de ender dragon.

GR
_Thalla_

07 juli 2019 11:24 #3046 door Marco
Beantwoord door Marco in topic itzmethenarwal
Griefing en diefstal

Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden