Google Translate

nlenfrdees

lock IgRZ (aka h4cks)

14 aug 2016 20:47 - 14 aug 2016 20:49 #208 door Vincent
IgRZ (aka h4cks) werd gestart door Vincent
Medeplichtig aan het spammen van hilairiousninja, Zomified en Kpwlls972. En dan net doen alsof hij van niks wist, helaas kwamen al deze spelers inclusief IgRZ vanaf hetzelfde IP.

Je bent niet meer welkom op Just, koop je een unban dan zou het zonde zijn van je donatie. Je wordt insta weer gebanned.
Discussie gesloten.
17 aug 2016 23:46 - 18 aug 2016 00:18 #217 door Emrezlol
Beantwoord door Emrezlol in topic IgRZ (aka h4cks)
Jo

Ik kom hier voor unban i think goeie forum plaats

Alleen wil ik effe mededelen dat ik niets heb gedaan

Ik kom joinen opeens zie ik ``>>NIET NADER TE NOEMEN SCHELDWOORD<< dit dat``

Opeens doe ik seen op die 1 van die mannen Spammers dus

Zie ik zelfde ip dus ik zeg tegen iedereen Vol op Met caps ```DEZE HACKERS ZITTEN OP MIJ IP``

Dus ik vol in paniek wat moet ik doen etc

Opeens spammen ze ``HAHAHAA Hacked``

Toen waren ze weg dus ik echt vol paniek

Ik was chill in chat niet spam enzo ik zei ik ga doei etc

Ik zet securtity op Antivirus alles

Neem met kpn op voor beveiling

Dus eigenlijk ben ik ``Gehackt``

Groeten Emre

jo
Discussie gesloten.
17 aug 2016 23:53 - 18 aug 2016 10:00 #218 door Marco
Beantwoord door Marco in topic IgRZ (aka h4cks)
Topic move naar juiste forum "Verzoeken (account/ingame data) "

-edit- verplaatst naar verbannen spelers onder spelersnaam
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Emrezlol
Discussie gesloten.
17 aug 2016 23:56 #219 door Emrezlol
Jo thx
Discussie gesloten.
18 aug 2016 02:27 #223 door Emrezlol
Enn Ik vind het ook best erg wat hij heeft aangericht eerst effe met ziekte schelden endaarna effe mij in de problemen douwen
En ze scholden me uit met (Ik ga het niet zeggen) Het ziekte en daarna me naam ik zou dat niet zeggen het ziekte en scheld er ook niet mee

Maar wil je effe volgende keer met me contact opnemen als het weer zo gebeurt

groeten emre
Discussie gesloten.
18 aug 2016 10:50 - 18 aug 2016 10:52 #225 door Vincent
Beantwoord door Vincent in topic IgRZ (aka h4cks)
Als jij zegt dat je onschuldig bent wil ik graag wat vragen aan je stellen aan de hand van verschillende bijlagen die ik toegevoegd heb en over zaken die je gezegd hebt.

LET OP; BIJLAGEN KUNNEN ALS ONEGPAST ERVAREN WORDEN, LEZEN/BEKIJKEN OP EIGEN RISICO

Vraag 1:

Hoe kan het zo zijn dat, voordat je met /seen de 3 spammers hebt bekeken, al weet dat ze vanaf hetzelfde ip adres komen als jij?
Dit feit is na te lezen in de log.txt.
bron: lox.txt

Dat het 1 en dezelfde ip adressen zijn kan je vinden in de log.txt en op de toegevoegde foto's.

Na dit feit gegeven te hebben zijn je volgende uitspraken verdacht te noemen, graag ook je uitleg hierover:

Opeens doe ik seen op die 1 van die mannen Spammers dus

Zie ik zelfde ip dus ik zeg tegen iedereen Vol op Met caps ```DEZE HACKERS ZITTEN OP MIJ IP``

bron: eerder forumbericht in dit topic

Dus ik vol in paniek wat moet ik doen etc

Opeens spammen ze ``HAHAHAA Hacked``

Vraag 2:

Wat versta jij onder paniek en waar zijn de kalme manieren aan de spammers om ze tot rust te manen zoals je zegt:

Toen waren ze weg dus ik echt vol paniek

Ik was chill in chat niet spam enzo ik zei ik ga doei etc

In de log.txt bijlage kan je dit, wederom, allemaal teruglezen.
bron: log.txt

Vraag 3:

Waarom probeer je doormiddel van dit soort uitspraken de unban ongedaan te maken? Dit valt onder jouw eigen verantwoordelijkheid (als dit al waar is).

Ik zet securtity op Antivirus alles

Neem met kpn op voor beveiling

Dus eigenlijk ben ik ``Gehackt``

Vraag 4:

Waarom plaats je je ban onder een racistisch motief? Persoonlijk vind ik dit een walgelijke opmerking en getuigd deze opmerking van een dusdanig denk probleem dat ik me oprecht zorgen maak over je mentale toestand. Meen je dit allemaal echt dan ben ik zeer benieuwd naar wat jij racistisch vind aan mijn reden van jouw ban. Je zegt het volgende tegen Theo in de open chat:

sorry maar mij mening echt racistische di

en

omdat is miss een "turk" ben gaan jullie zo doen maar ik ga op forum plaatsen

bron: bijlage onder ban topic SeaHeroz

Ik ben heel benieuwd wat je antwoorden zullen zijn Emre, ik som nu nog voor het gemak alle redenen waarom je op dit moment gebanned bent.

- Hulp aan mensen die zich hackers noemen en de chat volspammen met ongepaste teksten en loze beweringen en dit goedkeuren door niet in de thuissituatie in te grijpen.
- Overtreding van regel 1 (-respect-) door het beledigen van alle staffmembers om deze zonder enige aanleiding racistisch te noemen.
- Gebruik maken van andermans account om toch zichzelf toegang te verschaffen op de server.
- Eigen gedrag goedkeuren door enkel met excuses te komen en de schuld in andermans schoenen te schuiven.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden