Google Translate

nlenfrdees

jail joeyarends

27 apr 2019 16:45 - 29 apr 2019 19:46 #2843 door marijnbos
joeyarends werd gestart door marijnbos
Gejailed voor grieven.
coords: 1931 59 6430 en 1883 64 6402
De basis van vinzant

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2019 18:07 #2845 door JoeyArends
Beantwoord door JoeyArends in topic joeyarends
Ik was niet aan het grieven, ik moest de deur wel breken omdat er geen andere manier was om erdoorheen te gaan, en was ook gewoon van plan de deur terug te plaatsen.Uitleg? Ik ben trouwens niet gejaild, en vind het niet leuk dat je mij op de site zet.

29 apr 2019 18:22 #2846 door JoeyArends
en ik had per ongeluk een sign gebroken en weer terug gezet met een andere tekst, omdat ik de tekst niet wist. dat was alles, de straf is al weg maar mag het alsjeblieft van de site af

30 apr 2019 00:27 #2847 door JoeyArends
Kun je alsjeblieft mijn naam weghalen, ik was niet aan het grieven, want ik heb de spullen teruggezet, behalve de iron door, omdat ik die later zlu terugzetten omdat ik aan het ontdekken was, kan het alsjeblieft van de site af?

30 apr 2019 10:27 #2849 door marijnbos
Beantwoord door marijnbos in topic joeyarends
De berichten worden niet zomaar verwijderd van het forum.
Als iemand gejailed of gebanned is, staat het hier met een reden.
Je kan altijd je bezwaar kwijt op je eigen topic.
Zet hierbij je reden en verklaring. Dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden.
Ik denk dat je je topic het beste kwijt kan bij verzoeken.

m.v.g. Eventmanager

30 apr 2019 11:12 - 30 apr 2019 11:12 #2850 door Marco
Beantwoord door Marco in topic joeyarends
Beste Joey,
Bedankt voor je bericht, bij deze zal ik even reageren per quote op je berichten

JoeyArends schreef : Ik was niet aan het grieven, ik moest de deur wel breken omdat er geen andere manier was om erdoorheen te gaan, en was ook gewoon van plan de deur terug te plaatsen.Uitleg? Ik ben trouwens niet gejaild, en vind het niet leuk dat je mij op de site zet.

op het moment dat je dingen moet slopen om ergens te kunnen komen valt dit gewoon onder grieven,
Zie de regels pagina bij 2.3
ook De opmerking dat je niet gejailed bent klopt niet, ik zie in de logging gewoon terug dat je bent gejailed voor 3600 sec (1 uur)

JoeyArends schreef : en ik had per ongeluk een sign gebroken en weer terug gezet met een andere tekst, omdat ik de tekst niet wist. dat was alles, de straf is al weg maar mag het alsjeblieft van de site af

Het "per ongeluk" slopen van signs kan altijd gebeuren maar dit moet je dan wel direct melden bij 1 van de staff leden.
indien dit niet wordt gedaan is dit gewoon griefing ongeacht of je een sign terug plaats (dan wel niet met een andere tekst).

JoeyArends schreef : Kun je alsjeblieft mijn naam weghalen, ik was niet aan het grieven, want ik heb de spullen teruggezet, behalve de iron door, omdat ik die later zlu terugzetten omdat ik aan het ontdekken was, kan het alsjeblieft van de site af?

Gezien de huidige informatie en de bewijzen vanuit de log files / screenshots zie ik dan ook geen reden om dit topic te verwijderen.
Daar dit gewoon naslag betreft voor uitgedeelde straffen.

Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
mochten er nog vragen en of opmerkingen zijn kan je die hier onder uiteraard toevoegen.

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden